11/07/2022

¿Sabes como funciona o préstamo de libros da Biblioteca Viva?

 

(GALEGO)

A través das Bibliotecas Vivas, como a do noso centro, conseguimos crear un espazo activo de lectura, ocio e estudo, ademais de brindar as familias un recurso mais ao que poder acceder con facilidade.

Un ano mais, a Federación de Anpas, pon a disposición das familias un amplo listado de contos e xogos como préstamo durante uns días. Esta actividade lévase a cabo dentro da axuda recibida para a promoción da igualdade entre homes e mulleres, e a prevención e loita contra a violencia de xénero. 

Neste caso, o listado de libros e xogos que se amosa a continuación é un prestamos de temática específica, como decimos, para a concienciación dos mais cativos neste ámbito. Ademais de que os contos son un recurso de gran axuda para tratar todo tipos de contidos que as veces non resulta doado falar cos nosos fillos/as. 


¿Como funciona o préstamo?

Para ver o listado dispoñible preme na seguinte ligazón:

https://shre.ink/1BIn

Cando xa elixas o que queres pedir, mándanos un correo electrónico a:

biblioanpas.igualdade@gmail.com

Os mércores unha persoa da Anpa fará a entrega do teu libro no centro escolar, e os luns recollerase do mesmo xeito que se fixo a entrega.

(Débese ter en conta que as solicitudes que cheguen ata o domingo, entregaranse no mércores seguinte. As que entren despois, quedarán para a semana seguinte.)

O obxectivo está en conseguir aportar a rapaces e rapazas unha nova visión e pode levarse a cabo a través da lectura. Porque non se trata so de ler senón de educar na liberdade e no respecto.


----------------------------------------------

(CASTELLANO)

A través de las Bibliotecas Vivas, como la de nuestro centro, conseguimos crear un espacio activo de lectura, ocio y estudio, además de brindar las familias un recurso más al que poder acceder con facilidad.

Un año más, la Federación de Anpas, pone a disposición de las familias un amplio listado de cuentos y juegos como préstamo durante unos días. Esta actividad se lleva a cabo dentro de la ayuda recibida para la promoción de la igualdad entre hombres y mujeres, y la prevención y lucha contra la violencia de género. 

En este caso, el listado de libros y juegos que se muestra a continuación son préstamos de temática específica, como decimos, para la concienciación de los más pequeños en este ámbito. Además de que los cuentos son un recurso de gran ayuda para tratar todo tipo de contenidos que a veces nos resulta difícil hablar con nuestros hijos/as. 


¿Cómo funciona el préstamo?

Para ver el listado disponible presiona en el siguiente enlace:

https://shre.ink/1BIn

Cuando ya elijas el que quieres pedir, los mandan un correo electrónico la:

biblioanpas.igualdade@gmail.com

Los miércoles una persona del Anpa hará la entrega de tu libro en el centro escolar, y se recogerá los lunes al igual que se hizo la entrega.

(Se debe tener en cuenta que las solicitudes que lleguen hasta el domingo, se entregarán en el miércoles siguiente. Las que entren después, quedarán para la semana siguiente.)


El objetivo está en conseguir aportar a los niños y niñas una nueva visión y puede llevarse a cabo a través de la lectura. Porque no se trata solo de leer sino de educar en la libertad y en el respeto.